Saturday, December 4, 2010

Debor multiply by debor equal debor power of 2, hahaha!

Salam...
warkah untuk disampaikan kpd form 3, dengar ek?
                                                                ..............................





   






                      












                                                        
                                                          ........................................




ape khabar form 3?
wat nape tu?
hehehe.... sedar tak sedar dah berape shaja lagi yang tinggal untuk kite dapatkan result pmr? Tak payahlah risau fasal naik gred, turun gred tu.... yang penting, kite dah berusahe gigih doh, orp? Ape yang kite dapat nanti setanding dengan usahe kite,kan. Sudah menjadi fitrah bahawa siape yang berusaha dengan gigih, akan mendapat kejayaan yang cemerlang, kan?Ana sebenarnye..................................jujurlah ana katekan........(ceehh, xde orang heran pun)
ana tak yakin sebenarnye....huhuhu....gitulah... sbb.... ana...nih..... jenis orang yang kuat debar tak tentu fasal sampai perkare negatif pun terfikir-fikir... mmg ramai kawan ana nasihat kat ana supaye jangan stresssss, jangan fikir perkara yang buruk, kalau fikir cukup 40 kali, kire doa ler tuh! tapi.............uishhhh! debor sangat!
  • mandi rase tak basah, padahal basah lecun dah...
  • makan tak kenyang...(memanglah...nanti tak fasal2 naik lemak, buat kejut sume kawan2 ana semase nak ambik result pmr nanti!bwahahahhahaha)
  • tido tak lena(sbb asyik terbayang-bayangkan result nanti, cammane?)
jujurlah ana katekan, ana nih jenis yang tak dapat nak terima keadaan, Rasulullah SAW menyuruh kite supaya reda atau terime keadaan yang telah dittpkan, tp, ana....................gitu ah!
takut weehhhhh!!!! tak tau cammane nanti! nak2 yang KH PERDAGANGAN tuh! warrrggggghhhhhhh!!!! bile fikir balik...... rase nok jerit!padahal x tau agi KH dapat berape tuh!minta2 turun gred! cewaaahhhhh!
(bukan engko jugak yang nasihat supaye takyah risau fasal gred?)


gitu ah....ana cube secube-cubenya untuk tidak mengingatkan gred naik ker...turun ker....ana cube fikir bahawa ana nih sudah berusahe dengan KERAS DONG!DGN KERAS! ana highlight dehhhh....   


                                         DENGAN   KERAS!!!!!


 TAPI....tak taulah sbb keputusan bukan di tangan kite, kan?
ana pernah dengar banyak peristiwa tentang kenape seorang murid selalu shj dpt keputusan yang cemerlang, tp.....keluar2 dpt...tak yang seperti digambarkan! Ya ALLAH! minta dijauhkan ujian tu Ya ALLAH...sapelah yang tak takut,kan?


kawan-kawan..........
berdoalah kepade ALLAH.... segala yang berlaku telah ditetapkan oleh Allah. Ya ALLAH, aku mohon kepade-Mu, Ya Allah. Aku moho supaya Engkau berikanlah aku kejayaan yang cemerlang, YA ALLAH.
Ya Allah! Aku mohon kepada-Mu. Jauhkanlah rase gugupku dan hindarilah diriku dr perasaan negatif, Ya Allah.... aku berserah kepada-Mu, Ya Allah!


Amin............

2 comments:

  1. amin.... gee cuti ni ade tusyen ke?

    ReplyDelete
  2. X DE KOT....umai ade tuisyen ye?
    bagos ah kalu gitu...
    takut ah umai...

    ReplyDelete

Followers