Thursday, March 17, 2011

Depan komputer...

Ape yang saya buat kalau dah ade kat depan komputer????

okey...okey...

pertama kali, saya akan BUKAK FACEBOOK! Mana tau kot-kot ade kawan yang add saya!~.~Kalau takde, akan saya melihat foto-foto dan menyiasat status rakan-rakan....

Selepas Facebook, saya akan bukak YouTube pulak!

Ketiga, menjadi BLOGWALKING atau menulis dalam BBBLLLOOOGGG!!!!

Keempat, layari laman web DEVIANART.COM.

Kelima,KOREA!

Keenam, maklumat untuk kerja-kerja sekolah!~heeeee~





p/s: untuk memastikan tidak dimarahi oleh emak, tangan sentiasa kena pegang buku walaupun berada di depan komputer!<------------ JANGAN TIRU DEHH! Cara ini bukanlah menjadi faktor untuk kite berjaya dalam peperiksaan nanti!










Apa yang anda akan buat kalau and ade kat depan komputer a.k.a. laptop. ha?ha?

No comments:

Post a Comment

Followers