Wednesday, February 23, 2011

i`m trying to think of this relation...

Salam!
ADD MATH!
Yeah! kenape saya tulis ADD MATH? Pernahkah anda terfikir tentang siapa pencipta ADD MATH nih?(Jangan tanya saya.... saya tak tau!)

Haha....
bak kata Cikgu Shafiee, " kalau tak faham, buat-buat faham!"
Yeah!
Add Math nih senang jer...senang yang macammane tuh?
Well, Add Math is as easy as Add Math!
Biase ah.... setiap hari kita akan belajar benda yang baru, kita kutip ilmu-ilmu yang baru.
Biase ah.... mula-mula kita belajar sesuatu, bukannya sepantas kilat kita dah faham keseluruhannya, betul tak? Hatta Albert Einstein pun rase susah semase mula-mula nak start belajar ni, kan?kan?kan?

Jika saya tak boleh nak solve soalan Add Math nih, saya akan cakap,
"Aishhh.. siapalah yang cipta Add Math nih?"
hahaha.... begitu dangkalnya pemikiran saya waktu itu!
Ape-ape pun, tak mustahil kalau kita dapat menguasai sesuatu yang pada mulanya di luar kemampuan kita.

Adoyai.... Kak Nana boleh dapat 90 lebih ADD MATH,apasal aku selalu jer mikir tak boleh buat nih?!
Belum lagi exam dah starting mikir yang bukan-bukan....
Me always lack of confidence...
takpe...
caiyookk!
tawakal! Allah ade!

No comments:

Post a Comment

Followers