Tuesday, November 24, 2009

MANUSIA YG MENCADANGKAN ALLAH YG MENENTUKAN...


Today, I wake up too early untill I get scold from my mom, muahhahahaha....

but, that`s not a problem.She told to me that I must solat first.Of course, mak.Kakak nak solatlah ni...and after that, I rush to my lovely computer, quickly link on it.But, ah.......streamix asyik lip lap lip lap.....so tension!!!!

ops....mak always mad at me when i said the word ~tension~

she said if I always said tension, tension, tension you will get nerve...

I`m just quiet...but, mak....

okey, there is nothing i can do, right???

okey.......another day for a school holiday!!!ana nak cadangkan untuk diri ana yg bolox ni untuk doing revision but hehehehe, not for today, i guess...

what i mean is...ana nak buat revision start minggu depan and minggu yg berikutnya just a little and minggu yg berikutnya baru serius, maknanya selang-seli....

ummm, okey tak???

hehhehe, tapi ALLAH YANG MENENTUKANNYA and...

manusia hanya mampu merancang...

but, yeah....sapelah tak takut bila berjumpa dgn exam yang too big and too important ni...

start nok perekse, mesti tensionlah, fell too clumsy,nervous tahap maksima pastu mula tak boleh nak fikir...

UIKSSS....ana taknak gitu....

YA ALLAH, BANTULAH AKU DALAM MENGHADAPI SEGALA KEMUNGKINAN, YA ALLAH...

DOA-DOAKAN ANA,OKEY???


P/S : biarlah blog ana ni macam takde org bace...muhahhahaha

pp/s: my cousin who pass his or her BIG exam, may get the BEST result!!!

(you`re now too happy to do anything possible, right,right,right? MANE ACI!!!)

No comments:

Post a Comment

Followers