Thursday, December 3, 2009

NOK KABOR NI...

NOK KABOR NI...

boleh tak ana nok luah bende yg tersimpan kat dlm diri ana...
okey,okey...
dengar arr...
biarlah blog ana sampai jadi berkulat sebab takdok orang visit blog ana...
BIARLAH..


okey,okey,okey...
nok kutuk my innerself...

i was a freaky girl who doesn`t appreciate anything...
i was a nerd girl...
always scold my siblings walhal mereka tak buat ape2pun...
sampai mum marah kat ana...
i was clumsy
nervous tahap maksima
lazy
don`t know how to luahkan perasaan sebenar-benarnya...
always nuts!!!
always buat muka jeruk...
always mengajuk...
always menendang-nendang kaki kalau ade org tegur...
sikit2 tak boleh bagi org tegur dye..
hei, ingat dye tu sape...(dye tu analah...)
always think that i know anything padahal BWEEKKK...
i was a ngade2 girl...
but unfortunately, i always don`t get anything to say...
i unmatured...
always nangis...
dohlah tak pandai silat..
bajet nok masuk silat ngat..
nok ambik grading sangat..
dan tengok apa akibatnya...
everyone l***h at me.....
especially %^$^$^#
back home...
i feel like i`m in another world...
why???
aaahh....toksoh ceritelah pasal ni....
and i h**e myself now...huhuhu
why can`t i be good? ~~~cewaaah...ambil ayat SARAH dalam cerita NURKASIHlah pulak...
why?
why?
there is a lot of thing that i don`t like myself and i try to remove it...
and i so so so so weird into &%&eye..
i was tension
and lazy
and my mother don`t like me to be lazy but i just keep it up?
why?
why me?
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh


dah...
pen off for now....

No comments:

Post a Comment

Followers